Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of Digital Repository
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Scientific Journals of M'Sila University
  3. مجلة الجامع في الدراسات النفسية والعلوم التربوية
  4. العدد_05_الجزء-1
  5. Browse by Subject

العدد_05_الجزء-1

Permanent URI for this collection

http://172.16.30.20:4000/handle/123456789/4967

Browse

Recent SubmissionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectBy Subject Category

Browsing العدد_05_الجزء-1 by Subject

Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
  • - السعادة الحقيقية، المتحدي الإعاقة الحركية، النشاط الرياضي.  1
  • psychological- neurological approach  1
  • Specific pedagogical, Pedagogical behavior, Teaching approach competencies, The status of the problem.  1
  • استراتيجيةL) .W.K) - مهارات الاستيعاب القرائي-  1
  • الاختطاف- الأطفال- الهوامات  1
  • الأفكار اللاعقلانية، المتغيرات الديموغرافية.  1
  • التأثيرات، وسائل الإعلام الجديد، الشباب الجامعي.  1
  • التربية - حقوق الإنسان - الطفل المصري- التربية على حقوق الإنسان.  1
  • القائد المدرسي، المعاقين عقليا، الأساليب التربوية.  1
  • صورة الجسم، المخطط الجسدي، المناطق القشرية الدماغية.  1
  • مستوى التفكير، ذوي صعوبات التعلم، المعلمين.  1

All Rights Reserved - University of M'Sila - UMB Electronic Portal © 2024

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Terms of Use